Skip to main content
سفارش طراحی ربات تلگرام بیمه

سفارش ربات تلگرام نمایندگی بیمه

شرکت ها و کارگزاری های بیمه نیاز است تا در طول روز به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخ گوی سوالات بسیاری از مشتریان خود باشند.

بسیاری از این سوالات از قبل پاسخ تعریف شده دارند، برای مثال قیمت بیمه شخص ثالث پژو 405 از طریق برخی فاکتور هایی نظیر سال تولید خودرو، کاربری خودرو، شرکت بیمه گر و غیره که هر بار باید از مشتری پرسیده شود تا بتوان قیمت مورد نظر را محسابه و اطلاع مشتری رساند.

یک ربات تلگرام می تواند اینکار را بسیار دقیق و سریع برای مشتریان کارگزاری های بیمه انجام دهد، فقط کافیست ربات تلگرام خود را سفارش دهید و بعد از آن آی دی ربات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا بسیار سریعتر و بدون اتلاف وقت پاسخ سوال های خود را دریافت کنند.

با سون بات در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم.

چه امکاناتی قابلیت اجرا روی ربات تلگرام بیمه را دارند؟

  • یادآور زمان تمدید بیمه
  • معرفی شرکت های طرف قرار داد
  • مقایسه انواع بیمه نامه ها
  • استعلام قیمت
  • ثبت سفارش
  • اطلاع رسانی
  • اعمال تخفیف
  • صدور آنلاین بیمه نامه

داشتن ربات تلگرام بیمه چه مزایایی دارد؟

بدون شک استفاده از تکنولوژی های روز، کمک بسیاری به کارگزاری بیمه شما در ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان شما را دارد. با استفاده از ربات تلگرام بیمه می توانید بسیار سریعتر و بهتر از گذشته پاسخ گوی بسیاری از سوالات و نیاز های مشتریان خود باشید تا هم در زمان کوتاه تری به آنها خدمات دهید و مشتریان شما هم بدون نیاز به انتظار و یا حضور در دفتر نمایندگی بیمه شما با توجه به ترافیک و مشغله های خود از شما خدمات دریافت کنند.

هزینه و زمان طراحی ربات تلگرام

هزینه و زمان طراحی یک ربات تلگرام بیشتر از همه به امکانات نهایی مورد نظر شما بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشاوره و طراحی ربات تلگرام خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سون بات استفاده نمایید.

ما در یک مقاله جداگانه، تعدادی از بهترین ربات های تلگرام را لیست کرده ایم که در آن درمورد ربات عدم خلافی خودرو هم صحبت کرده ایم . پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید که ربات های تلگرام تا چه حد می توانند ارائه خدمات به مشتریان را راحت تر کنند.

پیش از سفارش یک ربات تلگرام پیشرفته، می توانید برای خودتان یک ربات ساده با بات فادر بسازید. این ربات، کارهای ساده ای مثل فرستادن یک پیام برای کاربران و نیز فرستادن یک پیام با چند دکمه را می تواند انجام بدهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *