Skip to main content
آموزش ایردراپ ارز دیجیتال

کسب درآمد از ایردراپ ها یا ارزهای دیجیتال؛ صفر تا صد

اگر با ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، حتماً تا کنون واژه ایردراپ (Airdrop) را شنیده اید. ما در این مقاله سعی می کنیم شیوه انجام آنرا برای کاربرانی که با مراحل آن به صورت کامل آشنایی ندارند به صورت جامع و مرحله به مرحله (از صفر تا صد) آموزش دهیم تا در صورت مواجه شدن با یک ایردراپ بتوانید آنرا به درستی انجام دهید و روش کسب درآمد از ایردراپ یا ارز دیجیتال را یاد گرفته باشید. پس حتماً این آموزش را با دقت مطالعه نمایید چرا که اکثر ایردراپ ها به همین شیوه فعالیت می کنند.

ایردراپ نوعی توزیع رایگان توکن ارز دیجیتالی (Token) می باشد که به عنوان نوعی تبلیغ برای شناخته شدن بیشتر توسط دیگر افراد توسط تیم یا شرکت ارائه دهنده آن ارز دیجیتال انجام می شود. برای آشنایی کامل با معنای توکن ربات تلگرام توصیه می کنیم مقاله مربوط به آنرا بخوانید.

در ایردراپ ارز های دیجیتال از شما خواسته می شود تا یک سری فعالیت ها را انجام دهید، مانند :

  • عضویت در کانال تلگرام
  • عضویت در اکانت توویتر
  • عضویت در کانال یوتیوب
  • ریتوییت کردن یک توویت در توویتر
  • یا کارهایی از این قبیل

انجام دهید تا به شما ارز دیجیتالی رایگان یا همان ایردراپ (Airdrop) تعلق بگیرد.

اکثر ایردراپ های از طریق تلگرام فعالیت می کنند و از شما خواسته می شود یک سری موارد را در تلگرام انجام دهید؛ که ما در این مقاله به مراحل انجام آنرا بصورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

مراحل فعالیت در ایردراپ ها یا ارزهای دیجیتال:

همانطور که گفتیم برای کسب درآمد از ایردراپ ها، از شما خواسته می شود تا یک سری فعالیت یا تسک را انجام دهید. شما باید این مراحل را به ترتیب پیش بروید.

مرحله اول؛ پیدا کردن یک ایردراپ ارز دیجیتال

بعد از پیدا کردن یک ایردراپ معتبر کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید تا ایردراپ (توکن های رایگان) به شما تعلق بگیرد. ما در اینجا برای آموزش از ربات YetucoinAirdropBot@ استفاده می کنیم. همانطور که از نام ربات مشخص است با انجام مراحل خواسته شده در ربات به شما به صورت رایگان، ارز دیجیتال YETU تعلق خواهد گرفت. (البته به خاطر داشته باشید بعضی از ایردراپ ها بلافاصله بعد از انجام مراحل به شما تعلق می گیرد و برخی در آینده توزیع رایگان انجام می شود).

مرحله دوم؛ وارد ربات ایردراپ در تلگرام شوید

وارد ربات تلگرامی که ایردراپ ارز دیجیتال از طریق آن انجام خواهد شد شوید. برای این آموزش ما از ربات @YetucoinAirdropBot استفاده خواهیم کرد پس با وارد کردن شناسه آن در تلگرام یا کلیک رو لینک ورود آن https://t.me/YetucoinAirdropBot می شویم.

بعد از ورود به ربات و زدن دکمه Start شما با 4 گزینه مواجه خواهید شد.

کیبورد های ربات ایردراپ
کیبورد های ربات ایردراپ
  • Airdrop Tasks
  • Registration
  • My Balance
  • Information

برای شروع روی کیبورد Airdrop Tasks (طریقه ساخت کیبورد شیشه ای در تلگرام) بزنید تا مراحل انجام کار در ادامه برای شما ارسال شود.

مراحلی که برای ایردراپ باید انجام دهید
مراحلی که برای ایردراپ باید انجام دهید

مرحله سوم؛ انجام تسک ها برای دریافت ایردراپ رایگان

همانطور که در عکس بالا مشاهده کردید ربات به شما یک سری تسک نمایش داده و در مقابل آن ضروری یا اختیاری بودن آن هم نوشته شده. همچنین مقدار پاداشی که برای انجام هر کدام در واحد ارز دیجیتال YETU به شما تعلق میگیرد هم نمایش داده شده.

برای مثال اگر در گروه و کانال تلگرام نمایش داده شده عضو شوید 8 واحد ارز دیجیتال YETU به شما تعلق خواهد گرفت.

با این حساب با انجام تما کاری های خواسته شده جمعا 25 YETU رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. حال یک به یک این مراحل خواسته شده را توضیح خواهیم داد.

با کلیک روی لینک کانال و گروه تلگرام نمایش داده شود و عضویت در آن 8 YETU دریافت خواهید کرد.

با عضویت در کانال یوتیوب نمایش داده شده 8 YETU به شما تعلق میگیرد. برای اینکار لازم است روی لینک کانال یوتیوب کلیک کنید و در کانال یوتیوب نمایش داده شده Subscribe (مشترک) کنید.

مرحله سوم از شما میخواهد در پیج Medium عضو شوید تا به شما 5 YETU تعلق بگیرد. برای این کار روی لینک Medium account کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده روی Follow بزنید تا عضو شوید.

مرجله چهارم از شما میخواهد اکانت توویتر آنها را Follow کنید. برای اینکار روی لینک Twitter account بزنید تا وارد توویتر شوید و آنها را در توویتر فالو کنید. حال با انجام این کار 2 YETU تعلق خواهد گرفت. البته محله چهارم فقط با فالو کردن کامل نمی شود و شما باید حتما توویت پین شده را ریتوویت کنید تا این مرحله هم انجام شود و امتیاز آن را دریافت کنید.

خب به همین سادگی شما تمام 4 مرحله ایردراپ ارز دیجیتال YETU را انجام دادید و باید منظر بمانید تا در تاریخ گفته شده ایردراپ به شما تعلق بگیرد. البته برخی از ایردارپ ها به صورت لحظه ای بوده و مربوط به تاریخ خاصی نیستند یعنی بلافاصله بعد از تکمیل کار های خواسته شده ارز دیجیتالی گفته شده به شما تعلق میگیرد.

مرحله چهارم؛ مشاهده موجودی

مشاهده موجودی در ربات
مشاهده موجودی در ربات

اگر مراحل خواسته شده را انجام داده باشید و به حساب شما در ربات ارز دیجیتال تعلق گرفته باشد در بخش Account Balance نمایش داده خواهد شود. با وارد شدن به این بخش علاوه بر موجودی حساب شما در ربات یک لینک معرف به شما نمایش داده می شود که با ارسال آن برای دیگران و عضو شدن هر نفر و انجام تسک های ربات به شما 5 YETU تعلق خواهد گرفت.

مرحله پنجم؛ وارد کردن آدرس کیف پول دیجیتالی

تکمیل مشخصات در ربات ایردراپ
تکمیل مشخصات در ربات ایردراپ

خب حالا برای دریافت پاداش مراحل انجام شده که همان ارز دیجتال YETU می باشد باید Wallet Address BNB خود را وارد نمایید.

برای اینکه ربات مطمئن شود شما کاربر فیک نیستید در این مرحله از شما می خواهد یک مرحله ساده را انجام دهید. مثلا کلمه BOX به معنی جعبه به شما نمایش داده می شود و از شما میخواد روی ایموجدی آن بزنید تا این مرحله انجام شود.

حال در منوی اصلی روی Registration کلیک کنید. در ادامه ربات از شما ایمیل و آدرس کیف پول BNB (Binance) را میخواهد که لازم از وارد نمایید.

به این نکته توجه کنید که در هر ایردراپ (Airdrop) آدرس کیف پول خواسته شده را صحیح وارد کنید چرا که در صورت وارد کردن اشتباهی یا وارد کردن آدرس کیف پول روی یک شبکه بلاک چین دیگر، ارز دیجیتال به شما تعلق نخواهد گرفت.

مرحله ششم؛ مشاهده اطلاعات ربات و ایردراپ

با زدن دکمه Information در منوی اصلی به شما جزییات کاملی ماننده شیوه ارسال ارز دیجیتال، تاریخ توزیع ارز دیجیتال و اطلاعاتی از این قبیل به شما نمایش داده خواهد شد.

به شما پیشنهاد میکنیم حتما قبل از انجام تسک های ایردراپ ابتدا مطمئن شوید از تاریخ ایردراپ نگذشته باشد؛ چراکه اکثر ایردراپ ها تا تاریخ مشخصی معتبر هستند و بعد از آن به پایان می رسند.

همانطور که مشاهده کردید تمام مراحل Airdrop در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشند، فقط کافیست طبق آموزش پیش بروید تا توکن یا ارز دیجیتالی به شما تعلق بگیرد.

در نهایت اگر تصمیم دارید برای خودتان یک ربات تلگرام بسازید، مقاله ساختن ربات تلگرام را بررسی کنید و برای ساختن یک ربات شخصی سازی شده برای کسب و کارتان اقدام نمایید.

سلب مسئولیت: اینکه توکن یا ارز دیجیتالی که به صورت رایگان به شما داده می شود آیا ارزشی دارد یا خیر خارج از موضوع این مقاله می باشد و ما در این مقاله شیوه انجام آنرا آموزش داده ایم پس قبل از شرکت در ایدراپ هایی که معرفی می شوند تحقیق کافی داشته باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *