Skip to main content
ربات ساز تلگرام چیست و چه کاربردی دارد

رباتسازهای تلگرام چطور کار می کنند؟

اپلیکیشن تلگرام در ابتدا تنها یک پیام رسان ساده بود؛ اما اکنون می توان آن را جزو یکی از پیشرفته ترین اپلیکیشن ها در حوزه شبکه های اجتماعی، پیام رسان و خدماتی معرفی کرد که با استفاده از امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار داده، هر نوع خدمت رسانی را برای آنها فرآهم کرده است.

از گروه هایی با ظرفیت چند هزار نفری با قابلیت ویس چت تا بخش پر طرفدار آن که ربات تلگرام می باشد؛ تا امکان مهمی همچون رباتساز تلگرام که از طریق آن می توانید ربات بهتری با امکانات بهتر داشته باشید و ربات ساده خودتان را با استفاده از رباتساز، گسترش دهید.

اکثر کاربرانی که از طریق وب سایت و اپلیکیشن به کاربران خود سرویس می دهند و یا محصول خود را می فروشند می توانند از ویژگی ربات تلگرام برای ساده تر کردن ارتباط خود با کاربران (مشتری ها) استفاده کنند. همچنین استفاده از تلگرام تقریبا روی تمام سیستم عامل ها به سادگی امکان پذیر می باشد چرا که برای انواع سیستم عامل ها قابل اجرا می باشد و نسخه مخصوص آن سیستم عامل قابل دانلود می باشد.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با ربات های تلگرام و رباتساز های تلگرام آشنا کنیم. باید بدانید که ساخت ربات تلگرام کمی متفاوت تر از ساخت یک کانال یا گروه در تلگرام می باشد و نیاز به استفاده از یک سرویس رباتساز دارد.

استفاده از تلگرام روی انواع سیستم عامل ها

ربات تلگرام چیست؟

چند سال از افزودن قابلیت ربات به تلگرام گذشته و امروزه کمتر کاربری است که با ربات های تلگرام کار نکرده باشد. ربات های تلگرام مانند یک کاربر یا اکانت تلگرام عمل می کنند و می توانید با آنها به شیوه چت کردن ارتباط برقرار کنید.

اصلی ترین تفاوت ربات با کاربر عادی این است که برای تمام پاسخ های خود برنامه ریزی شده و نیاز به آنلاین شدن کاربری ندارند بنابر این می توانند همان لحظه به کاربران پاسخ دهند.

چگونه ربات تلگرام بسازیم؟

اولین روشی که می توان با آن ربات تلگرام ساخت داشتن دانش برنامه نویس و مسلط بودن به یکی از زبان های برنامه نویسی مانند PHP, Python, NodeJs و یا سایر زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد.

اما از آنجایی که ممکن است شما دانش برنامه نویسی نداشته باشید و از آنجایی که یادگیری یک زبان برنامه نویسی کاری زمان بر می باشد رباتساز های تلگرام انتخاب مناسبی برای شما هستند. با استفاده از رباتساز تلگرام قادر خواهید بود ربات تلگرام مورد نیاز خود را بدون نیاز به داشتن دانش فنی بسازید و از آن برای کسب و کار خود استفاده نمایید.

ربات ساز تلگرام چه کار می کند؟

بات ساز تلگرامی سرویسی می باشد که برای همه کاربران اینترنت ساخت ربات تلگرام را به سادگی امکان پذیر می کند. مهم نیست شما چقدر با فرآیند ساخت یک ربات تلگرامی آشنا باشید چرا که وقتی از یک سرویس ربات ساز تلگرام استفاده می کنید، امکاناتی را برای شما فرآهم می کند تا بتوانید ربات تلگرام مورد نظر خود را بسازید.

ربات های تلگرام مانند اپلیکیشن ها در موضوعات مختلفی وجود دارند که همه کاربران تلگرام قادر به استفاده از آنها هستند. در ادامه به بخشی از ویژگی هایی که ربات های تلگرام قادر به اجرای آنها هستند اشاره می کنیم.

ارتباط با وب سرویس (API)
اتصال به وب سرویس توسط ربات تلگرام

ارتباط با وب سرویس (API)

ربات های تلگرام می توانند برای انجام کار های مختلف به انواع وب سرویس ها متصل شوند و متد های موجود در وب سرویس مورد نظر استفاده نمایند. اتصال به درگاه پرداخت، ارسال پیامک، وب سرویس های خدماتی و اختصاصی همچنین اتصال وب سرویس اپلیکیشن و وب سایت شما به منظور هماهنگ شدن با ربات امکان پذیر می باشد.

ساخت بازی

ساخت انواع بازی های ساده و سرگرم کننده با استفاده از ربات های تلگرام امکان پذیر می باشد. از جمله بازی های پرطرفدار مانند بازی مافیا، بازی های گروهی، بازی های معمایی، بازی هایی مانند اسم فامیل و بسیاری از بازی های ساده و سرگرم کننده با استفاده از ربات های تلگرام قابل اجرا می باشند. ما در یک مقاله جداگانه درباره ربات بازی مافیا صحبت کردیم، اگر مایل هستید شیوه بازی مافیا را بدانید به آن مقاله رجوع کنید.

فضای آپلود و دانلود نامحدود

وقتی از ربات تلگرام استفاده می کنید برای آپلود فایل های خود هیچ گاه محدودیت فضا نخواهید داشت، چراکه با آپلود فایل های خود روی ربات تلگرام برای همیشه به آنها دسترسی خواهید داشت. تمام فایل هایی که روی ربات های تلگرام آپلود می شوند بر روی سرور های تلگرام قرار میگیرند و فقط از طریق ربات قابل دریافت هستند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برگزاری آزمون آنلاین با استفاده از ربات
برگزاری آزمون آنلاین

برگزاری آزمون آنلاین

به دلیل غیر حضوری شدن آزمون ها به خاطر شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، ربات های تلگرام به دلیل داشتن سرعت بالا و همیشه در دسترس بودن می توانند یک راه کار ایده آل برای برگزاری آزمون آنلاین شما باشد.

همچنین اگر آزمون شما باید در زمان مشخصی برگزار شود و هرگر نگران سرعت پایین و یا قطع شدن آزمون نخواهید بود چرا که در حال استفاده از سرور های قدرتمند تلگرام هستید.

فرم ساز و پرسشنامه

ایجاد فرم های پیشرفته برای دریافت و طبقه بندی اطلاعات از کاربران با استفاده از ربات های تلگرام می تواند یکی از گزینه های ایده آل باشد، چراکه کاربران نیاز به ثبت نام در سایت و یا نصب اپلیکیشن مجزا ندارند و تنها با ورود به ربات تلگرام شما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن فرم مورد نظر شما را پر نمایند.

اتصال به فید RSS

برای دریافت محتوا از فید RSS وب سایت های مختلف و انتشار منظم و زمان بندی آنها در کانال های تلگرامی خود و یا دیگر اهداف می توانید از ربات های تلگرام استفاده نمایید.

اتصال به درگاه پرداخت

اگر قصد ارائه خدمات در تلگرام را دارید، دریافت آنلاین هزینه با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین در ربات های تلگرام فرآهم می باشد. تمام ربات های تلگرامی که قصد ارائه خدمات ویژه (پولی) به کاربران خود را دارند نیاز به یک درگاه پرداخت آنلاین دارند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را به صورت کاملا آنلاین به کاربران خود ارائه دهند.

آیا رباتساز رایگان وجود دارد؟

رباتساز های تلگرام معمولا برخی از امکانات خود را برای استفاده به صورت رایگان اراپه میکنند و برای استفاده از امکانات بیشتر می توانید حق اشتراک ماهیانه یا سالیانه پرداخت کنید تا بتوانید با امکانات بیشتری ربات تلگرام خود را بسازید.

بسیاری از رباتساز های تلگرام برای مدتی مثلا 30 روز امکان استفاده کاملا رایگان از خدمات خود را می دهند تا بتنوانید با امکانات و ویژگی آن کاملا آشنا شوید و با رضایت خاطر اقدام به پرداخت حق اشتراک نمایید. مانند 7bot که به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه، ابتدا به صورت آزمایشی ربات خود را بسازید و سپس پلن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رباتساز تلگرام سون بات

اگر قصد ساخت ربات تلگرام را دارید پیشنهاد میکنیم یکی از قدیمی ترین و پیشرفته ترین رباتساز های ایرانی یعنی سون بات را امتحان نمایید. سون بات برای شما یک پنل تحت وب آنلاین فرآهم می کند تا بتوانید با ابزار های پیشرفته و در به سادگی ربات تلگرام خود را بسازید.

شما با عضویت در سون بات می توانید به پنل آنلاین ربات ساز خود دسترسی داشته باشید و با استفاده از ابزار موجود در پنل سون بات، اقدام به ساختن ربات تلگرام کنید و در همان لحظه از ربات ساخته شده استفاه نمایید.

قابلیت پرداخت آنلاین برای ربات تلگرام

کسب درآمد با ربات تلگرام

ارائه خدمات و محصولات شما به شیوه آنلاین با استفاده از ربات های تلگرام می تواند یکی از روش های کسب درآمد از ربات های تلگرام باشد. ربات های تلگرام بدلیل سادگی در استفاده از آنها توسط کاربران، همچنین با توجه به در دسترس بودن همیشگی برای کاربران تلگرام خیلی زود تر از اپلیکیشن ها و وب سایت ها می توانند کاربران خود را جذب کنند.

در این مطلب سعی شد تا شما را با سرویس رباتساز تلگرام آشنا کنیم. از آنجایی که امکانات بسیاری را می توان روی ربات های تلگرامی پیاده سازی کرد اگر نیاز به مشاوره و یا سفارش طراحی ربات تلگرام خود را دارید همین حالا می توانید از طریق صفحه تماس با تیم سون بات، با ما در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *