Skip to main content
سفارش طراحی ربات تلگرام دفتر وکالت

طراحی ربات تلگرام دفتر وکالت

ربات تلگرام برای دفتر وکالت و یک وکیل مانند یک منشی هوشمند که به صورت 24 ساعته و در تمام روز های سال آماده پاسخوگی به سوالات مراجعین شما را دارد.

ربات تلگرام میتواند به گونه ای برنامه نویسی شود که همانند یک منشی بسیار دقیق به سوالات مراجعین پاسخ دهد و وظایفی که بر عهده دارد را بسیار دقیق و منظم انجام دهد.

کارهایی از جمله نوبت دهی و یا پاسخ به بسیاری از سوالات از قبل تعیین شده می تواند رضایت بیشتری برای مراجعین شما به همراه بیاورد، بدون نیاز به تعیین وقت قبی یا منظر ماندن برای ساعات اداری کافیست شناسه ربات تلگرام شما را وارد نمایند تا عضو ربات شما شوند و به سادگی مانند چت کردن با یک انسان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

مزایای ربات تلگرام دفتر وکالت

قطعا داشتن یک منشی که به صورت 24 ساعته فعال و آنلاین باشد و توانایی پاسخ گویی هوشمند را داشته باشد در مرحله اولین بیشترین مزیت را برای شما دارد چرا که مراجعین و موکلان شما همیشه بدون نیاز به هیچ گونه تماس تلفنی و یا حضور در دفتر وکالت شما می توانند با ربات تلگرام پیشرفته شما که همان منشی آنلاین شما هست به سادگی چت کنند و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنند.

طراحی ربات تلگرام چقدر هزینه دارد؟

هزینه و زمان برنامه نویسی ربات تلگرام به امکانات مورد نیاز شما بستگی دارد. در صورتی که در حال بررسی و مشورت هستید و قصد طراحی یک ربات تلگرام پیشرفته برای دفتر وکالت خود را دارید کافیست همین حالا با تیم سون بات تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید. ربات های تلگرام قابلیت توسعه پذیری دارند و در هر زمان که نیاز به ارتقاء و افزودن امکانات بیشتری داشته باشید برای شما فرآهم خواهد بود تا ربات خود را ارتقاء دهید.

مقاله ساخت ربات تلگرام با بات فادر را بخوانید و یاد بگیرید که چطور برای خودتان یک ربات تلگرام بسازید. این ربات، ساده است اما می تواند پیام هایی را برای کاربر بفرستد؛ پیام هایی مانند آدرس و شماره تماس کسب و کار شما.

آیا هاست و دامین برای ربات مورد نیاز است؟

ربات های تلگرام علاوه بر هاست و دامنه به SSL معتبر نیاز دارند. علاوه بر آن هاست مورد استفاده نباید روی سرور های ایران باشد. ربات هایی که توسط سون بات طراحی میشوند دارای پشتیبانی کامل می باشند و تنها کاری که باید انجام دهید از ربات خود استفاده نمایید. داشتن پنل تحت وب یک مزیت بالا محسوب میشود چرا که امکان مدیریت حرفه ای تر و قابلیت های بیشتری از قبیل نمودار و آرائه آمار دقیق، دریافت خروجی از اطلاعات در فرمت های مختلف مانند اکسل و pdf را دارند.

امیدواریم که از این مقاله از سون بات هم راضی بوده باشید. اگر سوالی درمورد این ربات دارید، همین جا مطرح کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *