Skip to main content
معرفی ربات تلگرام

ربات تلگرام لیست سیاه کلمات

حتما تاحالا پیش اومده توی گروه تلگرام پیام هایی ارسال بشه که هیچ ارتباطی با موضوع اون گروه نداره. مثلا توی گروه آشپزی راجب اخبار سیاسی پیام فرستاده بشه یا توی گروه گرافیک و طراحی کسی راجب شیرینی پزی پیام بفرسته! اینها میشه لیست سیاه و شما برای مدیریت بهتر گروه، نیاز به یک ربات تلگرام لیست سیاه کلمات دارید.

به کمک رباتی که بهتون معرفی میکنیم این مشکلات رو به سادگی حل میشه.

کافیه وارد ربات تلگرام BlockWordBot@ بشید.

شیوه استفاده از ربات

برای استفاده از این ربات تلگرام رایگان کافیه مراحل زیر رو دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد ربات BlockWordBot@ بشید. سپس روی دکمه شروع (Start) بزنید.
  2. حالا باید ربات را به گروه خود اضافه کنید برای اینکار روی دکمه شیشه ای افزودن به گروه بزنید و سپس گروه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  3. حالا به قسمت تنظیمات گروه (Manage Group) بروید و سپس به لیست ادمین ها (Administrators) برید و روی افزودن ادمین (Add Administrator) بزنید و سپس ربات حذف پیام های جوین را از لیست انتخاب کنید.

حالا باید با استفاده از دستورات کلمه یا عبارت هایی که میخواهید در لیست سیاه قرار بگیرند را اضافه کنید. برای مثلا وقتی دستور !کلمات افزودن دلار رو در گروه ارسال کنید هر پیامی که شامل کلمه دلار باشه از گروه حذف میشه.

معرفی دستورات ربات

برای اجرای هر کدام از دستورات زیر در گروه حتما به علامت تعجب (!) ابتدای دستورات دقت نمایید. تمامی دستورات این ربات با !کلمات شروع می شوند.

  • !کلمات تنظیمات – مشاهده تمام تنظیمات فعلی ربات برای گروهی که در آن هستید که شامل کلمات اضافه شده به لیست سیاه میشه.
  • !کلمات افزودن عبارت – افزودن کلمه یا عبارت به لیست سیاه. مانند: !کلمات افزودن دلار با ارسال این دستور هر پیامی که حاوی کلمه دلار باشد حذف می شود.
  • !کلمات حذف عبارت – خارج کردن کلمه یا عبارت از لیست سیاه. برای مثال میخواهیم کلمه دلار را از لیست سیاه خارج کنیم !کلمات حذف دلار از حالا به بعد پیام هایی که دارای این کلمه هستند پاک نمی شوند.

آیا این ربات تلگرام رایگان است؟

بله؛ این یک ربات ساده برای گروه های تلگرام بوده که علاوه بر رایگان بودن آن هیچ گونه تبلیغی روی گروه ها ارسال نمیکند و می توانید همین الان از آن برای مدیریت گروه تلگرام خود استفاده نمایید.

ربات های مدیر گروه این ویژگی را دارند. می توانید لیست کاملی از بهترین ربات های مدیر گروه را بررسی کنید.

این سری آموزش ها توسط سون بات برای شما معرفی شده است.

اگر شما هم ربات های تلگرام ساده و کاربردی می شناسید که استاده از آنها رایگان می باشد در قسمت نظرات همین پست ارسال کنید تا سایر بینندگان هم استفاده نمایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *