Skip to main content
ربات تلگرام برای دانلود ویدئو از یوتیوب

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب YouTube Downloader

ربات دانلود از یوتیوب به نام ریموت یوتوب (remoteyoutubedl_bot@)، ابزاری قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوهای مورد علاقه‌ خود را از یوتیوب دانلود کنید. این ربات در کنار این امکان می‌تواند ابزارهای فوق‌العاده‌ دیگری نیز در اختیارتان قرار دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردها و نحوه‌ی کار با ربات تلگرام دانلود از یوتیوب YouTube که یک ربات قدرتمند و پرکاربرد است، آشنا کنیم. این ربات، یکی از بهترین ربات های تلگرام است که بسیار کارآمد می باشد و در مقاله معرفی بهترین ربات های تلگرام، نیز جزو ربات های منتخب تلگرامی کرده ایم.

آموزش و نحوه کار با ربات دانلود از یوتیوب remoteyoutubedl_bot@

اگر شما هم به محیط شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب علاقه‌مند باشید، شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که دوست داشته باشید ویدئویی که در یوتیوب تماشا کرده‌اید را دانلود کنید. گاهی موسیقی یک ویدئو نیز توجه شما را جلب کند. ساختار یوتیوب به گونه‌ای است که با عضویت عادی در این سایت اپلیکیشن می‌توانید به صورت نامحدود اقدام به تماشای ویدئوهای مورد نظر خود به صورت آنلاین نمایید و درصورت نیاز برای تماشای آن‌ها به صورت آفلاین، می‌توانید با خرید دسترسی به صورت ویژه اقدام به دانلود کردن ویدئوها در یوتیوب نمایید.

با این حال روش‌های رایگانی نیز برای دریافت ویدئوهای مورد نظرتان وجود دارد. در شرایط مختلفی ممکن است نیاز داشته باشید تا یک ویدئو را بارها و بارها ببینید، مطالب آموزشی آن را همراه داشته باشید، یا به موسیقی ویدئو علاقه دارید و قصد دارید آن را در دستگاه خود نگهداری کنید. در این صورت راه حل شما خرید حساب ویژه‌ی یوتوب یا استفاده از روش‌های رایگان دیگر است.

اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های گوناگونی طراحی شده‌اند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید ویدئوهای مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید؛ اما برای کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، این امکان وجود دارد که ویدئوهای یوتیوب را با استفاده از ربات‌ های تلگرام یا همان ربات YouTube Downloader دانلود کنید.

نحوه‌ی کار با ربات دانلود از یوتیوب remoteyoutubedl_bot@

نحوه‌ی کار با این ربات، ساده است. با جستجوی نام ربات در تلگرام شروع کنید.

1- نام ربات دانلود از یوتیوب را در تلگرام جستجو کنید

نام این ربات را بصورت remoteyoutubedl_bot@ در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد کنید. عبارت remoteyoutubedl_bot@ را در بخش جستجوی تلگرام خود وارد نمایید و از میان گزینه‌های یافت شده، ربات با همین آدرس را انتخاب کنید.

نام ربات remoteyoutubedl_bot را جستجو کنید
نام ربات remoteyoutubedl_bot را در تلگرام جستجو کنید

2- ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را start کنید

ربات remoteyoutubedl_bot را start کنید
ربات remoteyoutubedl_bot را start کنید

برای شروع کار با ربات گزینه‌ی Start را انتخاب کنید.

سازندگان این ربات، یک ربات دیگر با پسوند botinfo را نیز برای آموزش نحوه‌ی کار با این ربات برای شما طراحی کرده‌اند که می‌توانید از آن استفاده نموده و اطلاعات کسب کنید.

با وارد کرد علامت “/” می‌توانید فرمان‌های اصلی که می‌توانید به ربات دهید را مشاهده و از میان آن‌ها فرمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

3- لینک ویدئو را از یوتیوب بردارید

قدم بعدی برای استفاده از امکانات ربات، انتخاب ویدئوی مورد نظرتان در یوتیوب است.
پس باید وارد یوتیوب شوید و لینک ویدئوی انتخابی خود را کپی کنید. در زیر ویدئو یوتیوب، گزینه share دیده می شود. ابتدا گزینه‌ی share را انتخاب نموده و سپس لینک ویدئو را کپی کنید.

ما نیز برای نمونه، ویدئوی تهیه‌ی کیک شکلاتی را انتخاب کرده‌ایم و قرار است که آنرا از طریق ربات تلگرام، دانلود نمائیم.

 در یوتیوب، روی دکمه  Share  (اشتراک گذاری) کلیک کنید
در یوتیوب، روی دکمه Share (اشتراک گذاری) کلیک کنید
در وبسایت یوتیوب، گزینه Copy را بزنید
در وبسایت یوتیوب، گزینه Copy را بزنید

4- لینک ویدئو را از یوتیوب به ربات تلگرام بیاورید

سپس لینک کپی شده را وارد ربات نمایید؛ تا ویدئوی مورد نظر شما را جستجو و پیدا کند.

 لینک کپی شده در مرحه قبل را در ربات کپی کنید
لینک کپی شده در مرحه قبل را در ربات کپی کنید

5- گزینه های دانلود از ربات تلگرامی

پس از وارد کردن لینک ویدئو در ربات، گزینه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از امکانات ربات استفاده کنید.

گزینه‌ی اول یعنی Video as mp4 این امکان را به شما می‌دهد تا با انتخاب آن ویدئو را در قالب یک فایل ویدئویی (mp4) دریافت کنید. پس از ظاهر شدن ویدئو در قالب فایل ویدئویی، ربات همچنان گزینه‌های دیگری در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید ویدئوی خود را تغییر دهید. این گزینه‌ها شامل تبدیل فایل ویدئویی به فرمت mp3، ogg و امکان ویرایش ویدئو است.

فرمت موردنظر برای دانلود را در ربات مشخص کنید
فرمت موردنظر برای دانلود را در ربات مشخص کنید
 مشاهده مستقیم ویدیو در تلگرام
مشاهده مستقیم ویدیو در تلگرام

در صورتی که تمایل به اعمال تغییرات در ویدئوی دریافتی خود را دارید، ربات ریموت یوتیوب می‌تواند امکان اعمال تغییر در زمان شروع، مدت زمان و مقیاس ویدئو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بدین منظور کافی است فرمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ارسال اعداد مورد نظر، اعمال تغییرات را از ربات درخواست نمایید تا ربات فرمان شما را اجرا کند. سپس ویدئوی جدید، مجدد برای شما ارسال می‌گردد.

امکان تغییر زمان یا مقیاس ویدئو در ربات، قبل از دانلود
امکان تغییر زمان یا مقیاس ویدئو در ربات، قبل از دانلود

یکی از پرکاربردترین امکانات این ربات، امکان دریافت موسیقی متن ویدئوهای یوتیوب است. برای دریافت موسیقی یا گفتگوی متن ویدئو، کافی است مراحلی که برای دریافت ویدئو تعریف کردیم را طی نموده و لینک کپی شده‌ی ویدئو را در ربات قرار دهید. پس از یافتن ویدئو توسط ربات، با انتخاب گزینه‌ی Convert to mp3، ویدئوی مورد نظر خود را در فرمت صوتی دریافت نمایید. در بسیار ی از مواقع که با آهنگ استفاده شده در متن یک ویدئو آشنایی ندارید، این امکان ربات ریموت یوتیوب برایتان کاربردی خواهد بود.

فایل آماده دانلود است!
فایل آماده دانلود است!

امکان شگفت انگیز دیگری که این ربات در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان جستجو برای ویدئوهای مورد نظر خود در داخل ربات است. برای این کار لازم است ابتدا vid@ را در ربات وارد کرده و پس از وارد کردن یک فاصله، متن مورد نظر خود را وارد نمایید. مثلا نام خواننده‌ی مورد نظرتان را وارد کنید تا ربات، گزینه‌های متعددی را به شما پیشنهاد دهد تا انتخاب نمایید.

با استفاده از این ابزار می‌توانید در صفحات گفتگوی فردی و گروهی گوناگون در محیط اپلیکیشن تلگرام، ویدئوی مورد نظر خود را فراخوانده و به اشتراک بگذارید. با این روش دیگر نیازی به یافتن لینک ویدئو در یوتوب و ارسال لینک نیست و مخاطب نیز نیازی به مشاهده‌ی ویدئو از طریق نرم افزار یا وبسایت یوتوب ندارد و می‌تواند ویدئو را به صورت مستقیم داخل اپلیکیشن تلگرام تماشا کند.

ارسال ویدیو های دانلود شده در ربات دانلود از یوتیوب در چت های تلگرام
ارسال ویدیو های دانلود شده در ربات دانلود از یوتیوب در چت های تلگرام

باتوجه به کارایی بالا و کاربران زیادی که این ربات دارد، در هر مرحله‌ای از اجرای فرامین ممکن است با پیغامی‌ روبرو شوید که ربات شما را در صف پاسخ قرار داده‌است. که این بدلیل سرعت تبادل اطلاعات اینترنت رخ می دهد و با کمی صبر کردن، ربات در زمان مناسب به درخواست شما پاسخ می‌دهد.

نتیجه گیری درباره ربات

شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب، مجموعه‌ی نامحدودی از ویدئوها در حوزه‌ها و با موضوعات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما ممکن است در شرایطی نیاز به دانلود و نگهداری این ویدئوها و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین و بدون مصرف حجم داده‎‌ی اینترنت داشته باشید. ربات remuteyoutubedl_bot@ به کاربران تلگرام این امکان را می‌دهد که به صورت کاملا رایگان و نامحدود، این ویدئوها را دانلود کرده و با امکانات ویژه‌ی این ربات، تغییراتی را نیز در آن‌ها اعمال نمایند.

این ربات، بهترین ربات دانلود از یوتیوب است. البته ربات های دیگری هم برای این کار وجود دارد؛ مثلاً ربات YouTube Downloader نیز یک ربات برای دانلود ویدئو یوتیوب از تلگرام است.

شما می توانید یک ربات تلگرام برای خودتان بسازید. در مقاله آموزش کامل ساخت ربات، مراحل ایجاد یک ربات را بطور کامل بررسی کرده ایم. البته این ربات، یک ربات ساده است و امکان دانلود ویدئو از یوتیوب را ندارد؛ اما برای یک سری تعاملات ساده با کاربران گروه تلگرام تان می تواند مفید باشد.

اگر سوالی درباره ربات دانلود از یوتیوب remuteyoutubedl_bot@ دارید، همینجا مطرح کنید. برای سون بات باعث افتخار است که سوالات شما را در بخش کامنت پاسخگو باشد.

4 thoughts to “ربات تلگرام دانلود از یوتیوب YouTube Downloader”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *